Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítás

Szállítási feltételek:

 

1. Személyes átvétel:

FIGYELEM! Jövedéki nagykereskedelmi raktár! Kizárólag előzetes bejelentkezéssel vagy (rendelés utáni) visszaigazolással fogadunk vásárlót!

A személyes átvétel helye:
1113 Budapest, Karolina út 17/b. (Variotex Kft., 16-os kapucsengő)
Zárt vevőparkolónk bejárata a Daróczi u. 8. alatt található.

A bankkártyás fizetés üzletünkben lehetséges.

Tel/fax:
+36-1 385-1503

Süli András: +36 30 2690941
Süli Tamás: +36 30 2690942
E-mail: info@borkorzo.hu

Nyitva tartás
Hétfő-csütörtök: 8:00-16:00
Péntek: 8:00-14:00
Szombat-vasárnap: zárva

 

2. Házhozszállítás:

A feltüntetett árak az ÁFA-t tartalmazzák (27%), de nem tartalmazzák a szállítási és az utánvét költségeit (szállítási költség). Az esetleges szállítási költség a Vásárlót terheli, melynek mértékéről a „kosárban” és az e-mailben küldött megrendelés tájékoztatójában lévő „házhozszállítás futárszolgálattal” pontnál tájékozódhat.

A szállítási költségek mértéke a rendelés értékétől függ a következők szerint:

bruttó 0-25 000 Ft közötti értékű rendelés esetén bruttó 2500 Ft
bruttó 25 000 Ft feletti értékű rendelés esetén ingyenes

Az utánvételes fizetési módot minden esetben bruttó 508 Ft költség terheli!

A webáruházban megtalálható termékek szállítási határideje a terméktől függően megrendelés elküldésétől számított 3-7 munkanap. Az ön által megadott elérhetőségeinek valamelyikére értesítést kap, ha a termék szállítását ill. a személyes átvételét nem tudjuk a megadott határidőn belül biztosítani. Önnek, amennyiben a postázást választotta, e-mail-en küldünk tájékoztatást a szállítás várható napjáról, mely minden esetben munkanapokon, 9:00-17:00 óra közötti időpont. Kérjük olyan szállítási címet adjon meg, ahol ebben az időintervallumban tartózkodik. Ha a szállítás meghiúsul, munkatársunk a szállítónktól kapott értesítés után megkísérel Önnel új szállítási (átadási) időpontban megállapodni. Az ekkor választott új időpontban a szállítást ismét megkíséreljük. Ha a kapcsolatot nem sikerül felvennünk Önnel, vagy nem választ új időpontot, szerződésünk megszűnik. Ha a szállítónknak harmadszorra sem sikerült az Ön által megadott helyen és időpontban átadni a megrendelést, akkor a megrendelését semmisnek tekintjük.

A házhozszállításban partnerünk a GLS futárszolgálat és a Zalapack.