Reklamáció

Reklamáció és elállás:

Megrendelését bármikor megváltoztathatja. Ez esetben kérjük hívja a +36 30 2690941-es telefonszámot, vagy írjon az info@borkorzo.hu e-mail címre. Hivatkozásul kérjük, hogy a megrendelő nevét szíveskedjen megadni.

Az Ön megrendeléséért az áru kézhezvételéig teljes körű felelősséget vállalunk. A hibás vagy sérült árut 5 munkanapon belül cseréljük, vagy pótoljuk saját költségünkre. Ha Ön a hibás szállítás vagy az áru szállításkori sérülése miatt eláll a megrendeléstől, akkor a már megfizetett áru ellenértékét visszafizetjük. Kiszállítás esetén MINDEN esetben kérjük vizsgálja meg a csomagolás sértetlenségét, amennyiben a karton felázását tapasztalja, illetve a csomagoláson egy esetleges korábbi felázásból eredő folto(ka)t lát, akkor kérjük NE vegye át az árut a futártól és jelezze nekünk a panaszát! Az áru átvételét követően a szállítással kapcsolatos reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.
Felügyeleti szerv: Budapest, XI. kerület, Önkormányzata Jegyzője

A Ön a megrendelt termékek átvételét követő 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, kivéve, ha a megrendelt és kiszállított áru természete a visszaszolgáltatást nem teszi lehetővé, vagy ha az romlandó. Ebben az esetben kötelesek vagyunk a sérülésmentesen, hiánytalanul, bontatlan csomagolásban visszaszolgáltatott termék(ek) ellenértékét a visszaszolgáltatást követő legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. Az elállási jog gyakorlása miatt felmerült, visszaszállítási költségeket Vásárló viseli.